loading...
ساعت عشق
تیـــــــــــــــــــام بازدید : 6 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
 
 

خــــدا تنها روزنه امیدی است كه هیچگاه بسته نمی شود،

 

تنها كسی است كه با دهان بسته هم می توان صدایش كرد،

 

با پای شكسته هم می توان سراغش رفت،

 

تنها خریداریست كه اجناس شكسته را بهتر برمی دارد،

 

تنها كسی است كه وقتی همه رفتند می ماند، ...

 

وقتی همه پشت كردند آغوش می گشاید،

 

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود

 

و تنها سلطانی است كه دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه كردن.

 

خـــــــــــدا را برایتان آرزو دارم...

 


پ.ن 1: میلاد امام حسین مبارک

پ.ن 2:رفتم اردو...خوش گذشت

پ.ن 3:دوری فقط تعبیریست که فاصله ها دارند...اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان

  ببخشید ک دور شدم بانو!خودتون میدونین چ قدر دوستون دارم...


پ.ن 4:دلم گرفته از زمونه دلخورم...بذار واست گلایه هامو بشمرم


پ.ن 5:اگه این زندگی باشه...اگه این سهمم از دنیاس...من از مردن هراسم نیس...یه حسی دارم این روزا...ک گاهی با خودم میگم....شاید مردم حواسم نیس...!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 370