loading...
ساعت عشق

تیـــــــــــــــــــام بازدید : 10 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

.




 پروردگارا اشکهایم را از من نگیر، تنها همدم تنهایی من هستند ...
پ.ن1:

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...

تنهایی را دوست دارم زیرا در آن کسی نیست ک دروغ بگوید.....نارو بزند....

تنهایی را دوست دارم...


پ.ن2:نمیبخشمشون...هیچ وقت...


پ.ن3:خدایا نمیدونم دارم تقاص کدوم گناهمو پس میدم...اما باید خیلی بزرگ باشه ک داری باهام اینجوری رفتار میکنی...

تو هم مث بنده هات...دیگه برام فرقی نداره...

 

پ.ن4:چرا یکی رو نمیفرستی این زمین رو نجات بده؟!آدماش دارن زیادی کثیف میشن....زیادی!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 384