loading...
ساعت عشق
تیـــــــــــــــــــام بازدید : 8 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

و تنها عشق تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس.jpg

به خدا بگویید :

زمستانش سرد نیست...

جمع کند این تکرار فصل ها را...

من در تابستان هم از بی وفایی

دندان به دندان ساییده ام...


divider ~ hearts

تمام بهانه هایم

 

از تو شروع می شود

 

از تو و نگاهت

 

خنده های بی مثالت...

 

و حرف هایی که از لبهای تو شروع می شود...

 

از تو چه پنهان

 

گاهی...

 

دلم برای داشتنت پر می کشد

 

و گاه برای تو فقط دلم شور میزند

 

دل است دیگر...

 

این واژه ى کوچک و کوتاه گاهى به وسعت یک دریا برایت دلتنگى می کند...divider ~ hearts


پ.ن1:خدایا ... خودت کمکم کن...

پ.ن2:خدایا عاشقتم....

پ.ن3:بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم و اصرار خانواده و بقیه تصمیم گرفتم برم اردو...امیدوارم فردا خوش بگذره...

پ.ن4:دارم عاشق میشم کم کم....بذار دستاتو تو دستام...عزیز هر دم عزیز هر دم...(عاشق این آهنگتم مازیار..!)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 394